Wednesday 5 October 2011

sama tak semestinya serasi

me & my ex
^_^

not too important la kan
just ter'remind back one year ago
5.10.2010

gedik**
 u come to my office dent suprise me with red rose
eiii...tak suke tak suke (dat time la) cz sriusly i hate flower
got small card, u wrote with cakar ayam nye tulisan but de important thing is
I LOVE YOU
soooooo sweeeetttttt
but i nvr tell you dat time yg den suko gilo
den kan pemondam (its rigth word?) i dunt noe la haha
what eva is, now evrythng is over
u find another one more more better than me
im never hurt
tak pernah nak marah
jauh sekali nak membenci
you're always right dear
its all my fault
___________________

we have lots of persamaan,
suka makan
suka MU
suka bola
suka kereta
suka suka
gile gile
dent more important is, we love
shoot


tapi
sama tak semestinya serasi
ye dak?
ate..
kite kawan aje sampai bile2

^_^

im,
take care yay ~
thanks...

mood;
birthday girl terlalu rajin nak update
tp takde idea bernas nak kasi entry jadi super duper best

so sorry lewr



No comments: