Sunday 13 November 2011

laman sosial

kadang-kadang laman sosial ni bagus
kadang-kadang ada jugak yang tak bagusnya

fungsi laman sosial
menurut
sharenaa.A.M (2011),


1# menjadi ruang melepaskan geram dengan memaki hamun org yang dituju
mencarut %^$##*" bagai sampai hati si yang dituju seperti disiat-siat pastu dicicah dgn perahan limau
perghhhh...pedih sioootttt

2#menjadi tempat mencari jodoh untuk calon suami or isteri
atau pun sebagai calon gf/bf
(skandal kontrak pun kdg2 senang gak nak jumpa)

3#menjadi perantara agenda perniagaan online iaitu untuk mereka-mereka yang gila bisnes & gila $$$$$

4#menjadi hobi di masa lapang
(bagi mereka-mereka yang xsuke keluar rumah dan bersosial dengan rakan-rakan)

5#ruang perantara bagi mereka2 yang pura2 benci si DIA, tapi sebenarnya gunakan laman sosial untuk ambil tau perkembangan, kire mcm STALKER la

6#tempat yg digunakan untuk mengetahui perkembangan ORG YG DISAYANGI bila duduk berjauhan

7#tempat nak check in location supaya nak orang tau semua ttg pergerakan kita

8#menjadi tempat lelaki/perempuan durjana yg nak menipu untuk mencari mangsa
(merogol,merompak,mengedar dadah dll....contoh tujuan penipuan)

9#alat perantara untuk berhubung ketika berjauhan (nak jimat kredit sgt)
cth;
itali - malaysia
penang - kl
kg.semarak I - kg.samarak II
rumah no.12 - no.13
rumet lain2 katil
(jauh la sgt kan)

10#laman sosial pun dah namanya sosial
so tempat bersosial la
tempat berchatting
bergosip
berkongsi masalah
suka & duka


so
baik dan xbaiknya laman sosial ni
semua bergantung pada individu itu sendiri

_______________________________

mood

cb baru sedar someone special dlm hdp cb dah unfriend dgn cb
sedih menusuk kalbu
hujan kat luar rumah
dalam rumah skali hujan
T_T

I MISS YOU
kenapa buat mcm tu
laman sosial je yang saya ada untuk follow perkembangan kamu
nak rasa senyum di setiap pagi saat bukak hencek laman sosial ni
tgk page kamu

kamu...
kamu marah lagi?
kamu sedih lagi?
kamu rasa pedih lagi?

padamkanlah semua tu
kamu kan dah ade semua
kamu selalu happy dgn kawan2 kamu di laman sosial
saya suka tgk kamu begitu

walaupun kadang2 ade rasa cemburu
tp saya tahu itu bukan hak saya
jadi saya pujuk hati saya
cool
relax
tamo emo-emo
T_T

I MISS YOU
bile saya sedih ttg kamu
hanya hati saya yang tahu
sbb tu hati saya selalu berbeku

lama-lama kena barah hati
ngee**
^_^

No comments: