Thursday 1 December 2011

pasrah...

jam menunjukkan jam 1 pagi...aku masih di hadapan hencek red.urmm....angin sepoi2 je rase masuk ikut celah-celah sliding door...nyamannya malam ni (eh..eh..pagi dah)..mata dah tak larat, badan dah sakit-sakit...tapi kerja masih banyak yang perlu disiapkan...apa agaknya yang kau tengah buat kan? dah tido agaknya, takpun masih online chat dengan kawan-kawan...urmmm..aku tak tahu,sebab kau dah remove aku..mmg la hp tu ada...tp tah la...setiap kali aku nk type utk text kau, aku rasa macam 'patut ke?" "die kesah ke" urmmm...aku tau macam2 kau tuduh aku..pd aku,mendiamkan diri tu lebih elok...sebab aku dah serik, berbincang bukan cara yg terbaik..lagi bawak berbincang lagi jadi tegang...benda yg tak sepatutnya semua jadi isu.urmm....rindu,tp apa boleh buat...kau dah tak faham aku, tak macam dulu.aku cakap semua kau cakap tipu...padahal tah lah.....urmmm....aku rindu...tp aku serik nk bagi tau..nnt kau kata aku tipu..tak pasal2 kau cakap aku cemas...urmmm...tahla..aku cuba jadi kuat untuk tahan rasa rindu tu.sebab aku tahu kau xnak amek tau...urmmm...pagi ni aku terasa macam nak luahkan sesuatu,andai suatu hari nanti kau dah bahagia....jgn sesekali kau lupakan aku.doa aku selalu untuk kau.........bergembiralah dan berbahagialah kau.

aku masih disini mencari siapa aku sebenarnya...membiarkan masa yg berlalu untuk terus menduga,macam-macam aku tempuhi.....tp urmmm....semua org tak tahu. cara hidup yang lebih selesa merahsiakannya dari berkongsi...walaupun kata kau aku bukan lagi sendiri, tp aku masih begini....diam menyendiri menahan sakitnya hati dengan setiap nukilan yang kau hasilkan....peritnya menerima cacian benci...urmmm...tp itulah realiti....kau tetap benci! rindu ini bernilai kosong di hati kau....

maafkan aku...jika kau dah tak mampu memikirkan tentang aku lagi, terserah....aku redha ~
doakan aku untuk terus berdiri dalam usaha melengkapi diri yang serba kekurangan ini...salam

salam sayang dari aku untuk kau di sana....amisy


rindu pagi

No comments: